Disturbances (1)


Linje 122, 123, 124 kan från och med 2023-10-30 inte trafikera hållplats Himmelska Fridens Torg & Trädgårdsgatan. Resande hänvisas till den tillfälliga hållplatsen Järnvägsgatan, som är placerad vid korsningen Järnvägsgatan och Trädgårdsgatan.

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Time table changes (35)


Linje 249 får en uppdaterad tidtabell från och med den 4 november 2024.
• Trafiknytt nummer 67


 

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 26 får en uppdaterad tidtabell från och med den 21 oktober 2024.
• Trafiknytt nummer 66

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 301 får en uppdaterad tidtabell från och med den 1 oktober 2024.
• Trafiknytt nummer 65

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 305 får en uppdaterad tidtabell från och med den 1 oktober 2024.
• Trafiknytt nummer 64

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 226 får en uppdaterad tidtabell från och med den 30 september 2024.
• Trafiknytt nummer 63

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 121 tillkommer som busslinje från och med den 30 september 2024.
• Trafiknytt nummer 62

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 118 får en uppdaterad tidtabell från och med den 30 september 2024.
• Trafiknytt nummer 61

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 16 får en uppdaterad tidtabell från och med den 30 september 2024.
• Trafiknytt nummer 60

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 115 får en uppdaterad tidtabell från och med den 30 september 2024.
• Trafiknytt nummer 58

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 114 får en uppdaterad tidtabell från och med den 30 september 2024.
• Trafiknytt nummer 59

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 115 får en uppdaterad tidtabell från och med den 18 september 2024.
• Trafiknytt nummer 57

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 417 får en uppdaterad tidtabell från och med den 16 september 2024.
• Trafiknytt nummer 55

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 37 får en uppdaterad tidtabell från och med den 16 september 2024.
• Trafiknytt nummer 56

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 245 får en uppdaterad tidtabell från och med den 2 september 2024.
• Trafiknytt nummer 49

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 220 får en uppdaterad tidtabell från och med den 2 september 2024.
• Trafiknytt nummer 50

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 226 får en uppdaterad tidtabell från och med den 2 september 2024.
• Trafiknytt nummer 51

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 217 får en uppdaterad tidtabell från och med den 2 september 2024.
• Trafiknytt nummer 52

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 116 får en uppdaterad tidtabell från och med den 2 september 2024.
• Trafiknytt nummer 53

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 55 får en uppdaterad tidtabell från och med den 2 september 2024.
• Trafiknytt nummer 54

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 220 får en uppdaterad tidtabell från och med den 31 augusti 2024.
• Trafiknytt nummer 48


 


Under hösten 2024 flyttas visningen av tidtabellsförändringar till sidan som heter Tidtabeller. 

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 218 får en uppdaterad tidtabell från och med den 31 augusti 2024.
• Trafiknytt nummer 47


 


Under hösten 2024 flyttas visningen av tidtabellsförändringar till sidan som heter Tidtabeller. 

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 210 får en uppdaterad tidtabell från och med den 31 augusti 2024.
• Trafiknytt nummer 46


 


Under hösten 2024 flyttas visningen av tidtabellsförändringar till sidan som heter Tidtabeller. 

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 205 får en uppdaterad tidtabell från och med den 31 augusti 2024.
• Trafiknytt nummer 45


 


Under hösten 2024 flyttas visningen av tidtabellsförändringar till sidan som heter Tidtabeller. 

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 118 får en uppdaterad tidtabell från och med den 26 augusti 2024.
• Trafiknytt nummer 44


 


Under hösten 2024 flyttas visningen av tidtabellsförändringar till sidan som heter Tidtabeller. 

Linje 127 får en uppdaterad tidtabell från och med den 26 augusti 2024.
• Trafiknytt nummer 43


 


Under hösten 2024 flyttas visningen av tidtabellsförändringar till sidan som heter Tidtabeller. 

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Flera linjer får en uppdaterad tidtabell från och med den 18 augusti 2024.



Under hösten 2024 flyttas visningen av tidtabellsförändringar till sidan som heter Tidtabeller.

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 811 får en uppdaterad tidtabell från och med den 4 juli 2024.
• Trafiknytt nummer 41


Under hösten 2024 flyttas visningen av tidtabellsförändringar till sidan som heter Tidtabeller. 

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 205 får en uppdaterad tidtabell från och med den 8 juli 2024.
• Trafiknytt nummer 39


Under hösten 2024 flyttas visningen av tidtabellsförändringar till sidan som heter Tidtabeller. 

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 210 får en uppdaterad tidtabell från och med den 8 juli 2024.
• Trafiknytt nummer 40


Under hösten 2024 flyttas visningen av tidtabellsförändringar till sidan som heter Tidtabeller. 

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 519 får en uppdaterad tidtabell från och med den 2 juli 2024.
• Trafiknytt nummer 38


Under hösten 2024 flyttas visningen av tidtabellsförändringar till sidan som heter Tidtabeller. 

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 129 som får en uppdaterad tidtabell från och med den 17 juni 2024.
• Trafiknytt nummer 36

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 17 som får en uppdaterad tidtabell från och med den 17 juni 2024.
• Trafiknytt nummer 37

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 23 som får en uppdaterad tidtabell från och med den 17 juni 2024.
• Trafiknytt nummer 33

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 27 som får en uppdaterad tidtabell från och med den 17 juni 2024.
• Trafiknytt nummer 34

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Linje 436 som får en uppdaterad tidtabell från och med den 17 juni 2024.
• Trafiknytt nummer 35

Vi har för närvarande tekniska problem med våra appar. Vi hänvisar till köp ombord på bussen samt hos våra försäljningsombud. För att söka på din resa kan du göra det via resenplaneraren på vår hemsida. 

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Disturbances (2)


Hållplats Elevstråket upphör från och med 2024-10-08. Detta påverkar linje 9. Resande hänvisas till hållplats Assistentvägen.

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.
Fr.o.m Måndag 28/10 kommer hållplats Nygatan i riktning mot Vasaplan vara tillfälligt indragen. Hållplatsen kommer åter trafikeras igen torsdag 31/10 kl 19:00.
Detta påverkar linje 5 och 8.

Länstrafiken i Västerbotten kundservice 0771-100 110.

Länstrafiken on site in Jörn

On 24 September, Länstrafiken's staff will be at the bus station in Jörn.

From 1 October, ticket sales will close at Jörn bus station. On Tuesday 24 September, Länstrafiken will be on site to provide information, help and answer questions. 

Time: September 24 at 10:00-13:30
Location: Bus station in Jörn

During the day when we are on site, we will also offer you as a passenger to transfer your trips from the bus card to the app. We have equipment with us and can help you with that. Bring your bus card and smartphone with you. 

Of course, we can also show you how the app works. 

Welcome to Jörn! 

 

Länstrafiken